Subject: FW: IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetuse ühishankest
From: "Erli Tammert" <[email-masked]>
To: "PPA DELTA" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 14:35:58 +0300

Delta: palun allolev kiri registreerida Deltas raamlepingu 20-1.6/2394-2
15.07.20217 // saatja kirja reg nr ja kpv             2/83-21
lisadokumendiks.

Edu soovides

Erli Tammert

IKT arendusekspert

<https://meie.ppa.sise/wiki/24176956/tugivoimekus/arvuti-tookoha-taotlemin
e> Töövahendite ATK teenus/
<https://servicedesk.smit.sise/servicedesk/customer/portal/50> Kaamerate
OJ

5448 0803; 71153

From: Reet Soe <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 22, 2024 2:12 PM
To: Erli Tammert <[email-masked]>
Subject: RE: IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetuse ühishankest

Tere

Lepingu pikendamise teade RIT-i lehel.

From: Erli Tammert <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 22, 2024 1:59 PM
To: Reet Soe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetuse ühishankest

Tere

Kas on selle kohta ka mõni dokument – kuna selle alusel tehakse ka
projekti kulusid, siis oleks vaja alusdokumenti juurde lisada.

Edu soovides

Erli Tammert

IKT arendusekspert

<https://meie.ppa.sise/wiki/24176956/tugivoimekus/arvuti-tookoha-taotlemin
e> Töövahendite ATK teenus/
<https://servicedesk.smit.sise/servicedesk/customer/portal/50> Kaamerate
OJ

5448 0803; 71153

From: Reet Soe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 7, 2024 10:48 AM
To: Maarja-Eliisabet Soon <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Erli Tammert
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Marek Kukk
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Vaiko Mäe
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Anu Palm
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Siss Kestlane
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Henri
Piiroja <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Gretel Veersalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Janella Kirsipuu
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Olesja
Puumeister <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetuse ühishankest

Tere

Head uudised! RIT pikendab IT väikevahendite lepingut kuni 14.10.2024.a.
Seega kukkus ära vajadus varude soetamiseks hoiukohtadesse.

Tervitab

Reet

From: Reet Soe
Sent: Tuesday, May 14, 2024 9:44 AM
To: Maarja-Eliisabet Soon <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Erli Tammert
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Marek Kukk
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Vaiko Mäe
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Anu Palm
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Siss Kestlane
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Henri
Piiroja <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Gretel Veersalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Janella Kirsipuu
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Olesja
Puumeister <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetuse ühishankest

Tere

Tuletan meelde, et väikevahendite raamleping lõppeb 25.06.2024.a.

Prognoosime, et Siseministeeriumi valitsemisalaülene raam hakkab kehtima
sügisest. Seega tuleks väikevahendeid varuks soetada, sest paar kuud meil
ei ole raamlepingut mille alt oste teha.

Varude soetamise tellimustega võiks juba nüüd alustada, sest kõiki
seadmeid ei ole alati E-Kataloogis saada ja need tuleb sinna eraldi
tellida.

Tegusat teisipäeva!

Reet

From: Olesja Puumeister <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 4, 2024 4:35 PM
To: Maarja-Eliisabet Soon <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Erli Tammert
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Marek Kukk
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Reet Soe
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Vaiko Mäe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Anu Palm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Siss Kestlane <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Reet Soe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Gretel
Veersalu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetuse ühishankest

Tere Kõigile!

Tõenäoliselt Teieni on jõudnud allolev teade ja tekkis loomulik küsimus,
mis edasi.

SMIT hankeosakonnaga asi arutatud ja võtame suuna Siseministeeriumi
valitsemisalaülese hanke ja raamlepingu sõlmimise suunas.

SMIT keeles oleks tegemist SMIT haldusalaülese raamlepinguga, mida liidame
e-kataloogiga, tähendab meie oma raamlepingu alt peaks endiselt saama teha
e-kataloogi kaudu tellimusi nii nagu seni.

Niiöelda meie oma uus raamleping hakkab sisaldama seda osa  hanke osas I
(IT pisivahendid) on 25.06.2024

Töökohateenuste osakond asub hanget ette valmistama ja meil on sellega
õrnalt öeldes – kiire.

Täna prognoosime et 25.06.2024 ajaks kindlasti uut raami ei jõua sõlmida,
seega tuleb enda oste tõenäoliselt varuda. Kui hästi läheb siis suve lõpu
poole võiks oma raam juba kehtima hakata.

Võib juhtuda et paar kuud meil ei ole raamlepingut mille alt osta.

Esimene küsimus ja vastused ASAP: mis summas soetate olemasoleva
raamlepingu alt aastas? Näiteks SMIT soetab 140 000 eur/aastas eest. Summa
vajalik üle asutuste kokku saada ja hankele juurde lisada.

Kommunikatsioon

SMIT hankeosakonna juhataja lubas kommunikeerida asutuste hankeosakondade
vahel seda mis siin kirjas on.

Asutuste peakasutajate ringis kommunikatsioon siin olevas kirjas minu
poolt.

Küsimused on oodatud

Olesja Puumeister

juhataja

504 9444

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>   <https://www.facebook.com/SMIT2.0/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/smit-it-and-development-centre-estonia/m
ycompany/>

From: Kairi Tammik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 26, 2024 10:33 AM
To: Kairi Tammik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetuse ühishankest

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Osalesite Registrite ja Infosüsteemide Keskuse (RIK) korraldatud
ühishankes „IT pisivahendite ja mobiiltelefonide soetus“, viitenumber
232563,
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/2870332/general-info  .

Riigi IT Keskus võttis IKT-alusteenuste konsolideerimise käigus RIKilt
nimetatud hanke tulemusel sõlmitud raamlepingud üle.

Juhime tähelepanu, et raamlepingute täitmise tähtajad:
hanke osas I (IT pisivahendid) on 25.06.2024 ja

hanke osas II (mobiiltelefonide ost ja rent) on 22.07.2024 – sellele osale
meil juba olemas haldusalaülene raamleping

Vajalikud vahendid ja seadmed saate soetada kehtivate raamlepingute alusel
enne nende lõppemist.

Teavitan teid, et Riigi IT Keskus ei korralda enam IT pisivahendite ja
mobiiltelefonide soetuse hanke läbiviimist ühishankena. Palume sellega
arvestada ja vajadusel ise vastavad hankemenetlused korraldada.

Käesolev teade ei puuduta ühishankijaid, kes on liitunud Riigi IT Keskuse
arvutitöökoha teenusega, neile hangib vajalikud vahendid Riigi IT Keskus.

Heade soovidega

Kairi Tammik

hankejuht

Õigus- ja hankeosakond

Riigi IT Keskus

666 0162

 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus/mycompany> LinkedIn I
<http://www.rit.ee> www.rit.ee

 <http://www.rit.ee/>